Sitegiant E-Commerce

Saturday 28 July 2018

Case Study Mel - Taktik FB Ads Sales 7 Angka Setahun

Tuan... saya terpaksa tutup iklan FB Ads!

Saya jadi terkejut bila dapat mesej ini tiba-tiba daripada seorang klien.

Kenapa pula nak tutup iklan FB Ads? Apa yang saya ajar tak betul ke?

Jadi saya pun tanya dia untuk dapatkan kepastian.

“Kenapa pula nak tutup ads? Iklan sebelum ini dah tak perform ke?”

.

Dia pun hantar mesej tergantung.

“Hehe.”

Geram pun ada. Sebab tadi bukan main lagi macam marah. Dah la bagi ayat tergantung. Tunggu 30 saat baru dapat mesej seterusnya.

“Sebenarnya macam ini tuan, saya ikut formula FB Ads yang staf tuan dari Filipina tu buat. 3 hari cuma fokus 1 iklan tapi duplicate lebih kurang 5 iklan sama (tukar tajuk).”

Tambahnya lagi,

“Prospek dapat lebih 40+ sehari. Saya terpaksa tutup iklan sebab takut tak terkejar untuk close sales. Dah la kos iklan bawah RM50 saja sehari.”

.

Kurang siuman betul.

Tapi itulah, dalam Video FB Ads Mel (nama staf saya), beliau ada tunjukkan formula beliau gunakan untuk bantu syarikat kami jual produk dan mencapai sales 7 angka setahun.

Formula ini sangat basic. Tetapi konsepnya sangat membantu anda.

Lebih-lebih lagi kalau anda memang dah malas nak belajar pasal teknikal FB Ads.

.

Harga dah naik. Sebelum ini harga RM30.

Sekarang dah naik kepada RM50.

Boleh dapatkan video FB Ads Mel di sini: https://writetowealth.onpay.my/order/form/vtfb/496

No comments:

Post a Comment