Sitegiant E-Commerce

Saturday 28 July 2018

Ebook - 4 Skrip Jualan FB

Aku doakan FB delete akaun kau secepat mungkin.

Saya harap benda ini tak berlaku pada anda.

Sebagai peniaga, kita nak jual produk kat FB.

Bajet untuk FB Ads tak banyak. Jadi terpaksa guna FB Profile.

Tapi bila guna FB Profile, ada pantang larang.

Antaranya: Jangan terlalu menjual (force selling).

.

Bayangkan dari lepas Subuh sampai lepas Isyak, asyik duduk post ayat-ayat ‘hilang kawan’ kat FB.

Contoh?

1. Belilah produk aku.

2. Produk aku bagus.

3. Korang rugi tak cuba produk aku.

.

Mana tak menyirap? Kan?

Kita tak tahu, ada yang kawan-kawan FB sampai solat tahajud dan lepas habis solat siap lekat doa khas untuk kita yang asyik menjual dengan cara annoying,

“Aku doakan FB delete akaun kau secepat mungkin.”

.

Menjual tak salah. Yang salahnya ‘cara’ menjual yang sampai buat orang rasa tak selesa.

Sebab itu, kami sediakan 10 template iklan FB Profile yang anda boleh gunakan serta merta.

Pilih 1 template, tukar ikut kesesuaian produk yang anda jual, kemudian post di medium berikut:

(1) FB Profile.

(2) FB Group.

(3) Instagram Post.

(4) Whatsapp Group.

Jika ia berkesan, anda akan menjerit sekuat hati,

“Kenapa tak ada orang keluarkan template iklan macam ini dulu!“

.

Buat masa ini, kami mahu jual dengan harga diskaun.

(Sebenarnya nak bagi free, tapi itulah, free ini orang anggap macam sampah)

Tapi anda hanya perlu bayar serendah RM59 saja (BUAT MASA INI).

Klik website ini sekarang untuk beli online: https://writetowealth.onpay.my/order/form/4skrip/496

Atau hubungi 017 649 1442 sekarang untuk bantuan pembelian.

No comments:

Post a Comment