Sitegiant E-Commerce

Saturday 28 July 2018

Kelas Ads Marathon (15hb Ogos 2018)

“Saya tak sanggup tengok stokis dan ejen saya terkial-kial buat iklan untuk jual produk saya!”

10 tip ini sangat penting untuk ubah rentak sales bisnes anda, jika anda ada stokis, ejen, dan dropship di bawah jagaan anda.

Jika anda pernah baca buku saya (Rujuk gambar di bawah), besar kemungkinan anda pernah dengar case study Tuan Aiman.

Oh ya, itu bukan nama sebenar beliau. Di Write to Wealth, saya sangat jaga privasi setiap private client kami.

.

Tuan Aiman ini macam owner-owner produk yang lain. Ada impian yang besar untuk bina empayar produk kecantikan.

Tapi... Langit tak selalu cerah.

Tahun pertama dia buat produk kecantikan sendiri, sales sangat slow. Tak sampai RM3,000 sebulan.

Pernah terdetik dalam hati dia,

“Aku rasa aku dah buat langkah paling bodoh dalam hidup. Sepatutnya aku tak payah keluarkan produk sendiri.”

.

Kemudian kawan dia perkenalkan kami dan bermula tahun 2015, Tuan Aiman tak buat benda lain untuk jual produk kecantikannya selain daripada langkah di bawah:

1 - Setiap hari dia sendiri akan praktis buat iklan FB Ads mengikut formula kami. Minimum 3 iklan sehari.

2 - Selepas 3 bulan, baru dia nampak rentak untuk menghasilkan iklan FB Ads khas untuk jual produk kecantikan.

3 - Apabila sales sudah berkembang kepada RM50 ke RM70 ribu sebulan, dia mula ambil staf close sale dan staf copywriting.

4 - Tuan Aiman latih staf copywriting supaya pandai buat iklan macam beliau, mengikut 100% formula yang kami kongsikan.

5 - Pada Disember 2015, sales beliau cecah lebih RM1 juta (tak tolak cukai, zakat dan kos operasi lain).

6 - Dari kejayaan kecil ini, Tuan Aiman cuba naik lagi satu langkah. Iaitu membuka peluang stokis dan ejen. Anda wajib baca poin nombor 7 dan seterusnya sampai habis.

7 - Kekuatan produk Tuan Aiman bukannya sebab produk itu unik 100% dari pesaing. Tetapi kekuatannya terletak pada kemahiran Tuan Aiman menghasilkan iklan yang mudah untuk menjual.

8 - Dalam masa 12 bulan, dia paksa setiap stokis, ejen, dan dropship untuk datang sesi training bersama kami setiap bulan. Biasanya kelas ambil masa 8 jam.

9 - Setiap kali lepas habis kelas, team dia akan berjaya siapkan minimum 4 iklan untuk diuji dalam Facebook Profile, Facebook Group dan Facebook Ads.

10 - Tahun 2016, sales bisnes beliau melonjak kepada RM3 juta (tak tolak cukai, zakat dan kos operasi lain).

.

Jangan pandang pada jumlah sales yang Tuan Aiman dapat.

Itu boleh menipu anda.

Tapi lihat pada aktiviti dan fokus yang Tuan Aiman buat pada dirinya, staf, stokis, ejen dan ahli dropshipnya.

“SENTIASA WUJUDKAN MOMENTUM UNTUK BUAT DAN EKSPERIMEN IKLAN SETIAP HARI, MINGGU, BULAN DAN TAHUN.”

.

Saya dan team Write to Wealth ada buat Kelas Ads Marathon untuk bantu stokis dan ejen anda.

Berita lebih baik!

Jika anda mahu bawa ejen dan stokis ke kelas ini, anda boleh dapat harga diskaun yang PESERTA lain tak boleh dapat!

Cuma harga ini tak akan kekal lama. Ia bakal naik minimum 2 kali ganda.

Lihat tawaran pakej ejen (minimum 5 orang) di sini: https://writetowealth.onpay.my/order/form/adsmarathon/496

Nota: Daftar ejen dan stokis anda sekarang sebelum mereka berpaling tadah dan menganggap produk anda hanya sekadar sampah.

No comments:

Post a Comment