Sitegiant E-Commerce

Saturday 28 July 2018

20 Template Iklan Produk Penapis Air

Saya doakan ejen penapis air macam awak ini tak akan dapat customer.

Siapa berani cakap penapis air yang dia jual tak bagus?

Semua akan cakap bagus.

Tapi bila kita mahu menjual kepada prospek, kita tak boleh terlalu keras.

.

Elakkan guna ayat-ayat iklan yang membodohkan prospek kita.

Saya bagi contoh:

“Tak kesian ke tengok anak awak tu asyik sakit. Itulah. Siapa suruh tak guna penapis air Kowea.”

Kepala bana.

.

Walaupun kita jual penapis air paling power di planet bumi dan planet namek (siapa tengok Dragon Ball?)...

Tak bermakna kita boleh buat prospek kita rasa serba salah.

Jangan sampai dia pula doakan kita,

“Ejen penapis air macam awak ini tak akan dapat customer. Sakit hati saya tengok iklan awak!”

.

Berita baik buat masa ini, kami dah sediakan 20 template iklan khas untuk jual penapis air?

Confirm berkesan?

Jawapannya: Confirm tak.

Tapi sekurang-kurangnya anda tak perlu pening kepala nak buat iklan penapis air.

Hanya perlu tiru, adjust dan paste 20 template iklan ini.

.

Ketika ini, saya marah staf saya.

“Kenapa kau jual murah sangat! Bukannya yang beli ini pakai pun semua 20 template iklan. Buang masa saja jual murah-murah tapi tak dihargai.”

Buktikan saya salah.

Di bawah adalah laman web pembelian 20 template iklan penapis air:

Klik sini: https://writetowealth.onpay.my/order/form/templatepenapisair/496

No comments:

Post a Comment