Sitegiant E-Commerce

Wednesday 25 February 2015

Selamat Hari Jadi untuk Hanif Husain Pada 25/2/2015

Hari semalam, hari jadi saya ke 23, alhamdulillah syukur diberi nyawa untuk bernafas sehingga kini.
Terima kasih saya ucapkan atas segala doanya. Ia amat bermakna utk saya hidup lebih LUARBIASA.



SELALUNYA ORANG YG DISAMBUT HARIJADI GEMBIRA, KALI INI TERBALIK, ANDA YANG HAPPY. :
.
Selalunya, orang yang menyambut harijadi akan menerima hadiah. Dalam kes saya ini, sayalah yang akan gembira.
Tetapi kali ini saya ingin terbalikkan prosesnya. Saya mahu ANDA YANG GEMBIRA.
Ada DISKAUN KHAS BAJU BERCETAK TEKNOLOGI JERMAN yg saya berikan sempena harijadi. 
kali ini hanya RM 20 sahaja. ( BAJU + CETAK ). Jika anda ada gambar nak cetak, hantarkan kepada kami sekarang.
*Baju hitam foursquare 190gsm
***file hanya diterima dalam bentuk .ai, png, @ transparent background bagi memudahkan pihak kami untuk mencetak baju anda.
Lihat diskaun khas ini & mohon 'grab' segera kerana ia hanya valid untuk 3 hari sahaja bermula hari ini.
Boleh maklumkan juga kepada rakan2 smile emoticon
Layari link :


Isi maklumat & tunggu respon team saya.
*Hanya sah untuk hari ini sahaja.( 26/2/2015)
*Terma & syarat boleh diubah bila-bila masa atas hak mutlak pihak DM Print.

Lihat hasil cetakan saya di FB : LINK FACEBOOK




No comments:

Post a Comment